19, 20, 21

Den 19 = fredags så vart de först att åka hem till anna och göra iordning sig och käka lite :D

sen vart de att ta bussen till stan för där hade macke fest, de va trevligt, vart lite tatuerande för mig med :)

dom som var där var: macke, mange, andré, martin ( tror ja han hette :P), jesper, jag, nella, anna, sandra, matilda. tror de va alles :P

jag, jeppe, anna, nella och mange sov kvar hos macke, bla för att sista bussen hem går 22 på en fredag :O, sen så skulle jeppe jobba på lördag morronen..


20e= lördagen, vaknade när jeppe gick till jobbet, sen så vilade jag o anna lite till, tills de va dags att dra sig mot pendeln för anna skulle hem i snöstormen :O, efter de gick vi tillbaka och då skulle precis macke och mange hem, macke skulle hem till Gbg, men vi fick ändå vara kvar i hans längenhet de va snällt :D

sen bar det ut i snöstormen igen för jeppe hade ingen mat med sig och inte heller ätit frulle så jag o nella gick till donken och köpte med oss mat till han :D

sen vart de att gå tillbaka till lägenheten, vila en stund, eller ja vila o vila, vi plockade undan alla flaskor och glas och skräp som blivit under festen :P

jag diskade även och torkade bänkarna :)

sen kom jeppe tillbaka :D

senare på kvällen så bar det ut igen i det kalla vädret för vi hade inte ätit så vi gick o köte mat och godis inför kvällen :)

sen så bestämde jag o nella för att ta 10 bussen hem :P


men jeppe va kvar för han skulle upp o jobba igen.

21e= söndag

Ja idag vad har hänt då.. jo doppa o cissi o casper var här o tog med sig penny hem hon ska vara där i nån/några dagar.. ska se om de går bra nu, ifall casper slipper utsalgen o sånt.

sen så har vi vart ute i trädgården och grillat korv o laxspett.

Jeppson kommer hem :D:D:D <3 <3 då vart memmlutt glad :D


Nu sitter jag här o skriver sen ska ja gå o titta om de finns någe o äta när ja blir hungrig, tog bara 1 korv innan :P


Bilder kommer senare när jag orkar lägga in dom, har blivit sjuk =(


här e några bilder som ja snodde från nellas fb :P

såhär mysigt hade hon gjort i trädgården :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0