Fobi?

Vet inte om man kan kalla det för fobi eller vad man ska kalla det :P


Men nu till själva "fobin", det är såhär att inne på toaletten så har vi en massa tidningar som man då kan kolla i om man vill:P., och då e de så att varja gång jag är där inne och gör mina behov så måste jag jämt täcka över eller vändatidningen då det är folk på omslaget, för jag tycker det ser ut som om människorna på omslaget sitter/står och kollar på en xD jag vet ja e weeird xD

Kan lika gärna vara så att jag sitter vid datan och gar en bild/tidning bredvid mig, då vänder jag på tidningen eller ställer något över ansiktet på personen :P

Jag gillar helt enkelt inte när personer tittar/ stirrar hela tiden på mig:P ett tag går väl bra men en längre stund då står ja inte ut.
xD




Kommentarer
Postat av: Issaluttan

HAHAHAHA! Sådär är jag med!!! xD

2010-02-09 @ 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0