Glömde Mörtin

Meeen gussingen jag glömde ju säga att jag innan vi åkte ner till kristianstad så va ju martin hemma hos oss( har sagt det i tidigare inlägg), jo jag tatuerade ju honom med :P




Martin åkte hem dagen efter att vi åkte till Kristianstad, alltså på fredagen den 29 Januari :)

PÅ lördagen den 30e Januari så träffade vi Martin ocg Hanna :D

De hämtade oss här och sen så åkte vi till Olofström där han visade oss sin lägenhet och sen åkte v och åt NAM NAM de va mumma :D

Sen åkte vi runt, sen handalde vi :P

Sen skulle vi med bussen, men då såg vi att den inte gick förren om ett bra tag så då sa dom att vi skjussar er till bromölla( tror jag de va), men där såg de inte ut att gå några tåg :S så då ringde vi och frågad emen de va en massa köö så vi sket i det och dom sa de kunde skjussa hem oss :P såå snällt :D

Det var en rolig dag :D

TAck lille Mörtin och Hanna för en trevlig och rolig dag


Bai Bai



Vi testade camen :P

Jeppe fick en snygg frilla och jag ser skumm ut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0