Naprapat!

Idag har jag varit i åtvidaberg och fått typ som masage :)

Jag har ju haft problem med min rygg och lite andra saker men de fixar sig när ja kommer till Ingemar som han heter :)

Jag har känt homom ihela mitt liv :P

Han är en legitimerad Naprapat, men utför även: zonterapi, akupunktur, homeopati, kostråd, träningsråd, behandling av idrottsskador och reikihealing för stresshantering.


När jag va där idag fick jag: zonterapi, akupunktur, homeopati, några kostråd och träningsråd. Han pratar en massa och man får verkligen valuta för pengarna kan ja lova :)

Han är så otroligt duktig, jag fattar inte hur han kan veta så mkt :D


Om du har ont eller så , tveka inte gå till honom han berättar så otroliga saker! :D


Han kan säga en massa saker till dig genom att bara kolla på dina ögon och ögonfärg tex :P


Jag funderar på att dra ihop ett gäng och sen "hyra" hit honom :P
Så kan han hålla ett föredragom olika saker o sånt :P





Kommentarer
Postat av: aidi.

svar: ojoj, till åtvi orkar jag inte åka ;)

2010-01-07 @ 21:33:33
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0