GRATTIS NELLA FJÄLLA

Igår var det fest, de va kul, men senare på kvällen/natten så va ja inte den gladaste.. bland annat för jag inte sovit så bra den senaste veckan och att de senaste dagarna har jag haft för jäkligt ont i höften/ryggen.

Sorry till dom som ja kanske inte va den trevligaste imot...?!

Men de va inte er jag va arg på utan hade ont så de gick ut över mitt humör orka inte va den gladaste och pratigaste på natten där..


Somnade seeent sist av alla för ja inte kunde sova för jag hade ont.. vaknade kanske tidigt med.. får sova när man blir gammal..


Jag va glad att mina tjej kompisar Malin, Anna, Izza, Emyl  kom :D  vi hade trevliga pratstunder i The confession room som jag kalla de  :D de kom massa folk och satte sig där i omgångar mkt kul massa prat och skratt haha Jukka och bengar skratta man ju en del med/åt :D



och första gången jag festade med Aidi och Olli, synd nog så som jag sa innan va jag inte den gladaste där så nu tycker dom säker jag e värsta sur tanten =( men jag lovar de e jag inte i vanliga fall:D


Nu ska jag fortsätta titta på simpsons med resten av dom som e kvar här på "morronen" :P
( jesper, jag, malin, kim, nella, mimmi, mange, macke)
Måste skriva upp de annars glömer ja de ju xD


Orkar inte skriva mer nu xD


Bai Bai

Grattis nella på 21 års dagen :D




Kommentarer
Postat av: Annibannani

Grattis till Nellan!

Aa det var trevligare o komma undan från stöket o bara snacka :D

2010-03-13 @ 15:10:25
URL: http://firesparkle.blogg.se/
Postat av: nellaaaa

hihi lilla tårtan får jag där med :P

2010-03-14 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0