mmm..

jaoow.. idag kände jag att jag ville vara sj ett tag så jag gick till migge o prata lite med henne.
Vart lite mkt där ett tag, tillbringaren rann över..

inte varti där helt sj nån gång sen hon begravdes :S.. vet inte riktigt hur det kändes att va där alldeles sj.. men de va skönt de vet ja iaf.

Nu e jag hemma sitter i min säng själv.. känner fortfarande för att vara sj.. skönt att få fundera lite.

Sen ska vi tydligen se film sa Jonas, den heter Brothers. Skönt att ta de lite lugnt.. skulle ha tatuerat massa idag, men de får bli senare :)

Ne nu ska ja dricka vatten och äta upp min kaka :)





Kommentarer
Postat av: Issa

Skönt att komma bort lite kanske? Du får gärna komma till mig nästa vecka :) Hihi!<3

Hur mår påskliljorna?

Ååh, de där kakorna är inte liiiiite goda :)

2010-03-19 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0